ישראליס – פורטל ההגירה והסדרת המעמד של ישראל

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    קבלת אזרחות ישראלית

    קבלת אזרחות ישראלית דרך נישואין

    כאשר אתם מקימים משפחה עם אזרח לא ישראלי, ומעוניינים לגור איתו בארץ חשוב לדעת כי מעמדו החוקי לא מוסדר באופן אוטומטי, אלא עליו לעבור תהליך קבלת אזרחות ישראלית דרך נישואין. אם בן הזוג הזר מתגורר בישראל, יש לשלוח את הבקשה לשינוי מעמדו ללשכת רשות האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים הקרובה למקום מגוריו. אם בן הזוג הזר נמצא מחוץ לישראל והשותף הישראלי נמצא בישראל, על בן הזוג הישראלי להגיש בקשה לזימון לפני שהשותף הזר יוכל להגיע לישראל. אם שני בני הזוג מתגוררים מחוץ לישראל, על בן הזוג הזר למלא בקשה בשגרירות ישראל לפני ההגעה לישראל. כפי שניתן לראות התהליך של קבלת אזרחות לבני זוג זרים הוא לא פשוט, ומורכב מהמון דקויות שאפילו לישראלים קשה להבין. במקרה זה ישראליס – פורטל ההגירה והסדרת המעמד של ישראל ישמח לעמוד לשירותכם וללוות אתכם בתהליך עד להשגת התוצאה הרצויה.

    מה צריך לעשות כדי להגיש בקשה עבור קבלת אזרחות ישראלית דרך נישואין?

    בזמן שבן הזוג הזר נמצא בתהליך קבלת אזרחות ישראלית דרך נישואין, תינתן לבן הזוג אשרת מגורים בישראל ואולי אפילו ניתן לקבל אשרת עבודה לחצי שנה בישראל. במידת הצורך, אשרת העבודה תוארך עד לסיום התהליך. בתום הבדיקה, במידה והבקשה תתקבל, יתחיל בן הזוג בתהליך התאזרחות הדרגתי הנמשך מספר שנים (בממוצע בין 4 ל-6 שנים). פקידי רשות האוכלוסין וההגירה האחראים על תהליך מתן מעמד לבן זוג זר יכולים לבטל את  התהליך אם ימצאו כי הנישואין לא אמיתיים או שלא נמסר להם המידע הנדרש.  לפני הגשת הבקשה על פי הליך קבלת אזרחות ישראלית דרך נישואין, יש חובת התייצבות. אם שני בני הזוג נמצאים בישראל, על שניהם לפנות למשרד הפנים; אם בן הזוג הזר שוהה בחו"ל, בן הזוג הישראלי חייב להיות נוכח; אם שני בני הזוג שוהים בחו"ל, על שניהם לפנות לשגרירות ישראל הקרובה למקום מגוריהם.

    אלו מסמכים יש להגיש עבור הבקשה התאזרחות של בן זוג זר?

    הגשת המסמכים המינימליים הדרושים ("מסמכי סף להוכחת חיים משותפים") לגבי שני בני הזוג:

    • תעודת נישואין מקורית שנחתמה ותורגמה.
    • תמונות משותפות.
    • תעודת זהות לבן הזוג הישראלי ודרכון ישראלי.
    • דרכון זר עם תוקף לשנתיים לפחות ושייך לבן הזוג הזר.
    • מכתב חתום על ידי שני בני הזוג המסביר איך התחילה ומתנהלת מערכת היחסים ביניהם.

    עבור בן הזוג הזר יש להגיש את המסמכים הבאים, כאשר הם מתורגמים ומאומתים על ידי נוטריון:

    • תעודת לידה.
    • מסמך עדכני מארצו האומר מה עמדתו עכשיו ומה היה קודם.
    • תעודת יושר.

    לקבלת ייעוץ וליווי של מומחה, עזרה בהגשת המסמכים ומתן מידע מקצועי צרו קשר עם ישראליס – פורטל ההגירה והסדרת המעמד של ישראל.

    בקשה עבור קבלת אזרחות ישראלית

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      חברה לעיצוב אתרים חברה לעיצוב אתרים
      דילוג לתוכן