ישראליס – פורטל ההגירה והסדרת המעמד של ישראל

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כמה זמן תייר יכול לשהות בישראל?

    ישראל, עם ההיסטוריה העשירה, התרבות המגוונת והנופים עוצרי הנשימה שלה, מושכת מדי שנה מיליוני תיירים מרחבי העולם. אם אתם מתכננים לארח חבר או קרוב משפחה המגיע לביקור בסטטוס של תייר, חשוב להבין את התקנות לגבי משך השהות כתייר. לפניכם מדריך שיעזור לכם לנווט בין הכללים ולהפיק את המרב מביקורו של האדם אותו אתם מארחים כך שלא יהיו הפתעות מהכיוון הבירוקרטי- חוקי.

    משך השהות בישראל לאדם המגיע לארץ כתייר צריך להיות מותאם לתקנות הוויזה שנקבעו על ידי ממשלת ישראל אם זו מדינה שנדרשת ויזה כדי להיכנס לישראל. כאשר לא נדרשת ויזה לכניסה לישראל, תיירים יכולים לשהות בארץ עד 90 יום. חשוב לציין שתקופת 90 הימים מתחילה מתאריך הכניסה הראשונית לישראל. המשמעות היא שכאשר נכנסים לארץ מספר פעמים בתוך תקופה של שישה חודשים, מספר הימים הכולל שמבלים בישראל לא יכול לעלות על 90 יום. עם זאת, אם מתכננים להאריך את השהות מעבר ל-90 הימים הראשונים, נדרשת הגשת בקשה להארכת ויזה במשרד הפנים או במשרד רשות האוכלוסין וההגירה הקרוב. לאלו המעוניינים לשהות בישראל לתקופות ארוכות יותר, כגון למטרות עבודה או לימודים, חיוני לקבל את הויזה או ההיתר המתאים מראש. אשרות אלו דורשות הליך הבקשה שונה ויש לקבלן לפני ההגעה לישראל.

    מומלץ להתייעץ עם השגרירות או הקונסוליה הקרובה ביותר של ישראל במדינה בה חיים כדי לוודא שיש את המסמכים הנדרשים עבור שהייתך המיועדת. ראוי להזכיר שלישראל יש תקנות הגירה מחמירות, והשארת משך הזמן מעל המותר עלולה לגרום לקנסות, גירוש וקשיים פוטנציאליים בכניסה בביקור נוסף בעתיד. לכן, חשוב להקפיד על תקנות הויזה ולתכנן את הטיול בהתאם כדי למנוע סיבוכים.

    בין אם מתכננים ביקור לטווח קצר או שהות ארוכה יותר בישראל, חשוב להכיר את תקנות משך השהייה לתיירים. על ידי הבנת ההנחיות הללו, ניתן יהיה להבטיח חווית נסיעה חלקה ומהנה. חשוב לבדוק תמיד את המידע העדכני והעדכונים לגבי תקנות ויזה ממקורות ממשלתיים רשמיים או התייעצי עם הרשויות הרלוונטיות כדי להבטיח מידע מדויק ועדכני עבור נסיבות הנסיעה הספציפיות. כיוון שמדובר על תחום סבוך, בכל שאלה מומלץ לפנות לעורך דין התמחה בתחום אשרות שהיה בישראל והגירה.

    אם אתם תיירים שרוצים להישאר כאן מעבר לזמן הקבוע על פי חוק או אם אתם מארחים קרובי משפחה או חברים המעוניינים להמשיך את שהותם כדאי לפנות אל ישראליס – פורטל ההגירה והסדרת המעמד של ישראל. מוזמנים ליצור קשר.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מדריכים נוספים

      חברה לעיצוב אתרים חברה לעיצוב אתרים
      דילוג לתוכן