ישראליס – פורטל ההגירה והסדרת המעמד של ישראל

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין איחוד משפחות

    בקשה לאיחוד משפחות היא כבקשה להגירה. היא מוגשת כשבני משפחה גרים משני צדי הגבול אבל רוצים לחיות באותה מדינה ביחד. בקשה לאיחוד משפחה בישראל יכולה להיעשות בשתי דרכים. אם בני המשפחה הם יהודים, הם יכולים לעבור לישראל מבלי לעבור שום תהליך ביורוקרטי בזכות חוק השבות. אם, לעומת זאת, רוצים לבקר בני משפחה שאינם יהודים, עליהם לעבור תהליך מול משרד הפנים. כאשר משרד הפנים מטפל בקריאות לאיחוד משפחות, הוא מנסה למצוא איזון בין זכותם של בני המשפחה לחיות יחד כמשפחה לבין זכותה של המדינה להגביל את ההגירה אליה. במקרה זה, כדי לא ליפול בין הכיסאות, לפני שאתם מגישים את הבקשה, עורך דין איחוד משפחות יכול לייעץ לכם לגבי התהליך. ישראליס – פורטל ההגירה והסדרת המעמד של ישראל מתמחה בליווי משפחות מעורבות, הסדרת מעמד חוקי בארץ, בקשות להתאזרחות ועוד.

    מהו התהליך של הגשת בקשה בעזרת עורך דין איחוד משפחות?

    עבור בקשה לאיחוד משפחות הצעד הראשון הוא מילוי בקשה והגשתה באמצעות פנייה לאחת מלשכות רשות האוכלוסין וההגירה. יש למלא שאלון ולצרף אליו מספר מסמכים: דרכון זר של הפונה (תקף ל-6 חודשים לפחות), תעודות לידה, תעודת נישואין (אם מדובר בזוג נשוי), תעודת שינוי שם, מסמכי חינוך ותעודת יושר של המבקשים. לאחר מכן, גורם רשמי מהמחלקה ייצור קשר כדי לקבוע פגישה עם הפקיד, שיקבל את ההחלטה הסופית לגבי הבקשה לאיחוד משפחות. ההחלטה תתבסס על בחינה שתיעשה כדי לוודא שהקשר (אם מדובר בקשר נישואין) אמיתי ושאין בעיות פשיעה או ביטחון שיקשו על לתת למבקשים להגיע אל המדינה. לבסוף, אם הבקשה לאיחוד משפחות נדחתה, בעזרתו של עורך דין איחוד משפחות ניתן לשלוח ערעור ללשכת האוכלוסין, ואם גם ערעור זה נדחה, ניתן לשלוח ערעור נוסף לבית הדין לעררים.

    האם חשוב ליווי עורך דין בנושא

    התשובה היא לחלוטין כן! עבור בקשה לאיחוד משפחות לא קל לקבל אישור. למדינת ישראל, כמו לכל מדינה אחרת, יש את הזכות להגביל עולים ולכן היא מקבלת בקשות אלו רק לעתים רחוקות. ישראליס – פורטל ההגירה והסדרת המעמד של ישראל יעניק לכם את השירות הטוב ביותר, תוכלו להרגיש בנוח במהלך התהליך וסיכויי ההצלחה שלכם יעלו. כמו כן, במידה ותקבלו סירוב אתם יכולים להיות בטוחים כי עורך דין ענאן חמאן יגן עליכם בצורה מהימנה ומקצועית!

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים

      חברה לעיצוב אתרים חברה לעיצוב אתרים
      דילוג לתוכן