ישראליס – פורטל ההגירה והסדרת המעמד של ישראל

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הסדרת מעמד

    הסדרת מעמד עם ישראליס

    התהליך שעל בני הזוג המעורבים לעבור כדי להגיע אל הסדרת מעמד של בן זוג זר אינו פשוט, והשגתו כרוכה בהתנהלות מול משרד הפנים באופן שלוקח זמן ולפעמים מורט עצבים כאחד. על מנת לשנות מעמד של אדם, עליו למלא בקשה רשמית הכוללת את כל המסמכים והתעודות שלו, שתורגמו ואומתו כדין ועומדים בקנה אחד עם הכללים. זאת כדי למנוע דחיות ועיכובים טכניים. השלב השני והחשוב ביותר הוא שיחה ואימות מידע שמתבצע באופן נפרד לכל בן זוג. זה נעשה כדי לראות אם הזוגיות שלהם אמיתית ואם יש מרכז חיים משותף בישראל. לפעמים משרד הפנים אומר לא לבקשה לשנות מעמד של בן זוג, כי לא הוכח שהקשר אמיתי. זה נעשה מכמה סיבות, רובן שגויות. כדי להימנע מפסילת הבקשה ולא לטעות במקומות שיכולים לעקב את תהליך הסדרת המעמד של בן הזוג חשוב לפעול ביחד עם עורך דין מנוסה. משרדנו עוסק במגוון רחב של נושאים הקשורים להסדרת המעמד החוקי במדינת ישראל.

    מדוע חשוב לפנות לעזרתו של עורך דין מנוסה?

    במקרים בהם אתם נמצאים לקראת תהליך הסדרת מעמד, חשוב שיהיה מומחה לצידכם במקים הבאים:

    • אדם המתגורר מחוץ לישראל ונשוי לישראלי, גם אם הישראלי נמצא בישראל.
    • אדם המתגורר בישראל אך אינו אזרח ישראלי.
    • זר שניסה לקבל מעמד בישראל בעבר.
    • אדם מחוץ לישראל המתגורר בה בניגוד לחוק וללא אשרה.
    • אדם זר שמגרשים אותו מישראל בגלל שלא היה לו אישור להישאר או לעבוד שם.
    • זר שגר עם ילדים קטנים.
    • הקשר בין בעל ואישה נמשך פחות משנה.

    כשבן הזוג הישראלי מת או בני הזוג מתגרשים, תהליך קבלת ההסדר מגיע לסיומו. במצבים אלה, הרבה יותר קשה להוכיח שהקשר אמיתי, ומשרד הפנים לא פעם יכול לסרב לבקשת בן הזוג הזר להמשיך בתהליך. לכן חשוב לדעת כי יש לכם אפשרות אחרת, ולקבל ליווי מקצועי של עורך דין מקצועי.

    מה היתרונות של הסדרת מעמד בעזרתו של עורך דין מקצועי?

    בעזרת עורך דין מנוסה המתמחה בתחום, המאמץ המסובך של הסדרת מעמד לבן זוג זר יכול להיראות אחרת ולהגיע לסיומו במהירות ובהצלחה. משרדנו הוא המקום להגיע אליו כדי לקבל טיפול מקצועי ואמין בכל הבקשות הקשורות להסדרת המעמד של בני זוג זרים בישראל. משרדנו ייצג בני זוג מעורבים במאות תיקים קשים. הוא הצליח לבטל החלטות של משרד הפנים בכך שהראה שהלקוחות שלו נמצאים בקשר אמיתי. כל זה נעשה תוך מתן ייעוץ אישי ומקצועי וליווי צמוד ואכפתי.

     

    הסדרת מעמד בן זוג זר

    זוגות מעורבים שרוצים להתחתן ולגור יחד בישראל תוך שמירה על התא המשפחתי וקבלת מעמד המקנה לבן הזוג הזר זכויות אזרח מלאות, מגלים שזה אפשרי, אבל לא קל. עשרות אלפי זוגות מעורבים (אחד מבני הזוג ישראלי והשני ממקום אחר) רוצים לחיות יחד בישראל. לשם כך, על זוגות אלו להגיש בקשה עבור הסדרת מעמד בן זוג זר ושל ילדיו של בן הזוג הזר, אם הם מתגוררים איתו. חשוב לציין כי נישואין לאזרח ישראלי לא אומר שבן הזוג הזר מקבל מעמד בישראל באופן אוטומטי. זוהי טעות נפוצה. במציאות, גם זוגות נשואים צריכים לעבור תהליך שלוקח מספר שנים (בממוצע 5 שנים) לפני שהם יכולים לקבל מעמד חוקי בישראל. מאחר ומדובר בתהליך ארוך, ולפעמים גם מורכב, חשוב להיות מיוצגים על ידי עורך דין המתמחה בהסדרת מעמד חוקי לבני זוג זרים. משרדנו בעל ניסיון עשיר בתחום, ומכיר את כל הדקויות של התנהלות מול פקידי משרד הפנים, ישמח ללוות אתכם ולהיות לכם למייעץ מקצועי בנושא.

    מי צריך לעבור את התהליך של הסדרת מעמד בן זוג זר?

    כדי לקבל מעמד בישראל צריך לעבור תהליכים מול רשות האוכלוסין וההגירה של משרד הפנים. נהלים אלו נקבעים על ידי הרשות עצמה. כללים אלו חלים על אזרחים ישראלים הנישאים לאנשים ממדינות אחרות. הם חלים על כל מי שנשוי לאזרח ישראלי ממדינה אחרת, גם אם הם מאותו המין. הם חלים גם על בני זוג המוכרים בציבור. מיד יובהר כי התהליך אינו חל על שותף זר המתגורר ביהודה, שומרון או עזה. לשם כך יש במשרד הפנים נוהל אחר.

    מהו הנוהל של הסדרת מעמד חוקי לבני זוג זרים?

    לרוב, הצעדים לשינוי מעמדכם והגשת בקשה עבור הסדרת מעמד בן זוג זר דורשים ניירת רבה והתהליך יכול לקחת לפחות כמה שנים. מלבד העובדה שההליכים יכולים להיות קשים ומורטים עצבים, בני זוג המנסים לשנות את מעמדם בישראל עלולים לעיתים להיתקל בבעיות המקשות על המשך ההליכים. אנשי משרד הפנים שאחראים על התהליכים יכולים להחליט להפסיק או לבטלם. זה יכול לקרות, למשל, אם פקידי משרד הפנים יתרשמו כי מדובר במערכת יחסים שאינה אמיתית, או אם הזוג הישראלי ימות במהלך התהליך. חשוב לדעת שאם התהליכים יטופלו בצורה נכונה ובהתאם לחוק, ייתכן שהתופעות הלא רצויות הללו לא יקרו. לכן, חשוב להיות מיוצגים על ידי עורך דין מקצועי להסדרת מעמד בן זוג זר. לפרטים נוספים צרו קשר.

    החיים בעידן הגלובאלי מזמנים מפגשים שכנראה לא היינו נקלעים אליהם לפני מספר שנים, כיום, ישראלים רבים נמצאים בחו"ל לזמן רב בין אם למטרות עבודה, עסקים או טיולים, וכן, ישראל גם היא מקבלת בזרועות פתוחות אזרחים של מדינות אחרות. בעקבות זאת, ישנם זוגות מעורבים של ישראלים, או תושבי ישראל, ותושבי חוץ – אך מה קורה כשהרצון להשתקע בישראל ולהקים משפחה גובר? לשם כך, ישנם מספר חוקים הנועדו על מנת לקבוע מעמד חוקי לבן או בת הזוג של תושב המדינה.

    הליך ההתאזרחות של אזרח זר אשר נמצא בזוגיות עם אזרח ישראל, ואינו זכאי לאזרחות מטעם חוקים אחרים, כמו חוק השבות למשל, נקרא ההליך המדורג. במסגרתו, עוברים בני הזוג מספר הליכים הנועדו לבחון את טיב הקשר במשך מספר שנים, כדי להבטיח שהזוגיות היא כנה ואמיתית ואינה מפוברקת לצורך קבלת אזרחות. מלבד הזמן הרב והבירוקרטיה המרובה הכרוכה בהליך, בני הזוג עלולים להיתקל גם במכשולים שונים, למשל כאשר משרד הפנים מתרשם כי הקשר אינו כנה, או כאשר בן הזוג הישראלי נפטר במהלך ההליכים.

    על פי הנהלים, במידה ובן הזוג נמצא בארץ, יש להגיש את בקשת הסדרת המעמד ללשכת רשות האוכלוסין וההגירה הקרובה למקום המגורים. לעומת זאת, אם בן הזוג נמצא בחו"ל, חובת הנוכחות חלה על התושב הישראלי, ועליו להזמין את בן הזוג מראש לפני כניסתם לישראל. אם שני בני הזוג שוהים בחו"ל, על בני הזוג להגיש את הבקשה לנציגות ישראל במקום בו הם מתגוררים.

    במהלך התהליך, בן הזוג הזר יקבל אשרת שהיה בישראל ואפשרות לוויזת עבודה זמנית למשך חצי שנה, שתוארך במידת הצורך עד לסיום הבדיקות. במידה והבדיקה אושרה, יתחיל ההליך המדורג אשר נמשך בממוצע כ-4 עד 6 שנים, בכפוף לנציגי משרד הפנים המטפלים בתיק. אם תתגלה אי עמידה בנהלים, מידע חסר או שגוי, רשות האוכלוסין וההגירה רשאית לבטל כל רישיון שניתן לבן הזוג הזר

    ידיעה של דרישות החוק וניהול נכון של ההליכים יכול למנוע תוצאות קשות ולחסוך זמן רב, לכן, התייעצות עם עורך דין הבקיא בתחום תייעל מאוד את התהליך. משרדנו מטפלים במסירות בבקשות של הסדרת מעמד בני זוג בישראל ומביאים לתוצאות חיוביות ומהירות בכל פעם.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מדריכים נוספים

      חברה לעיצוב אתרים חברה לעיצוב אתרים
      דילוג לתוכן